torsdag 17 april 2014

Nu är det nära, nära...

Ok, jag vet, jag vet...det finns egentligen ingen anledning för mig att brinna för Liverpool FC. En klubb som ligger långt bort och som jag bara sett live en handfull gånger. Men jag kan inte låta bli. Ända sen jag var liten och fick min första Liverpool-tröja som tioåring har jag hållit på dem (mer eller mindre aktivt ska sägas). Nu är de nära sin första ligatitel sen jag fick min tröja 1990 och det är galet spännande. Fotboll kan verkligen vara en nagelbitare värd en skräckfilm.

Kolla gärna in fotbollsböcker vi har på bibblan också om du gillar fotboll.

Ett par exempel:

Goal av Robert Rigby (låna här)
baserad på filmen med samma namn:


 
 
 
Bend it like Beckham av Narinder Dhami (låna här)
finns som film:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar