onsdag 22 december 2010

Internet, internet, välsignade internet

Lov kan vara gött, inte minst om det är sommar och man kan vara ute, eller om det är vinter och snö och man tycker om att åka pulka. Men om det är vinter och snö och man inte tycker om att åka pulka, eller alla ens polare åkt någon annanstans över lovet/semestern? Vad kan man hänga inne och göra? Den tiden jag befinner mig framför datorn på min semster, kommer jag att hänga framför de här bloggarna:


Buzz - klassiker. Här hittar du alla (nästan alla) roliga länkar. Till allt. Hela tiden.


Femtastic - koll på bra musik och häftiga brudar från all over.


Seriebibliotekarien - blogg som ger dig koll på nya (och gamla) serier. Djupdykning i båda fablernas och zomies:arnas värld!


365saker - har du tråkigt, så har någon lagt upp ett tips på 356saker som du känner att du genast måste göra. Och sedan tipsa andra om det!


Saker som inspirerar - inspireras. Eller bara titta. Vackra bilder som man kan drömma sig bort i.

Bubblare: De eviga och allsmäktiga tidsfördrivarna Tjuvlyssnat och Tjuvtittat.
Jag utmanar (uppmanar) mina båda bloggkollegor att fylla på med fem favoritlänkar var, och vill även ha in tips från er andra! Vad ska jag - och ni - göra under de lediga dagar då vi har tråkigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar