tisdag 19 oktober 2010

Musiktalanger/osignade Hisingsbor sökes!

Hisingens biblioteks Unga Vuxna-rum ska uppdateras litegranna, med bland annat ny väggmålning och nya tidskrifter. Allt för att göra det lite mer cozy och inbjudande till häng för dig. Därtill skulle jag vilja önska mig lite ny musik. Det hade varit himla kul att få in lite skivor ifrån er, grymma Hisingstalanger! Om du/din grupp/ditt band/din syrra har gjort en egen skiva och vill att den ska finnas för utlåning (spridas till de stora massorna!), skicka på posten, ring eller kom gärna förbi med ett ex så fixar jag det! Liza heter jag, så skriv mitt namn överst på brevet eller fråga efter mig om du ringer/kommer på besök. Jag hoppas vi hörs av!

1 kommentar:

  1. Även unga göteborgstalanger som _inte_ är hisingsbor är givetvis välkomna att bidra!

    SvaraRadera